Любимци и Разочарования – Октомври’17

Време е за традиционната за блога ми рубрика, в която ви разказвам за онези продукти, които през изминалия месец ми направиха особено добро впечатление. Този път, те не са прекалено много, така че публикацията няма да е кой зане колко дълга. За щастие, продуктите, които пък не ми харесаха, са само два. Кои са те? Приятно четене! 


1. Skin Watchers- Натурално Масло За Лице* 

Този продукт се отличи като мой категоричен любимец през Октомври! И то просто поради една причина – има видими резултати! Аз вече имам отделен пост за него, в който може да прочетете с какво ме впечатли и защо вече е неизменна част от вечерната ми рутина. Това е един наистина впечатляващ и различен продукт, който е изключително подходящ за студеното време навън и с оглед на сезона, който предстои. Наистина съм много впечатлена от действието му и ефекта, който има върху кожата ми! Прочетете ревюто ми за него- ТУК!!! 

Действието на това Олио за Лице се допълва просто страхотно с Избелващия Крем, който използвам, отново от SKIN Watchers- Aqua Most Whitening Drop. За този крем също имам ревю- ТУК!!!


2. Anastasia Beverly Hills – Modern Renaissance 

Толкова е говорено и писано за тази палитра, че няма да преповтарям и да я представям в детайли. Имам ревю за нея – ТУК!!!

През летните и горещи месец не използвам сенки през деня, а само вечер, когато излизам и то не всеки път. През есента обаче поднових гримирането си именно с тази феноменална палитра, която може би е едно от най-известните в цял свят. Този бестселър на Anastasia Beverly Hills е един истински шедьовър в грима и аз просто обожавам визиите, които постигам с тази палитра. 


3. GIVENCHY – Noir Couture Volume Mascara*

Близо 3 години изобщо не бях използвала спирала за мигли, защото през цялото това време поставях 3D мигли. Вследствие на това, а и на факта, че почти не бях правила почивки за по няколко месеца, миглите ми в момента не са в особено добър вид… Но тази спирала прави толкова добър обем и кара миглите ми да изглеждат толкова красиво, че няма как да не я обичам.

 Четката е доста интересна и в същото време е една от най-удобните, които съм пробвала. Тушът е интензивно черен, а качеството му- на нивото, което подобава за продуктите на GIVENCHY. Тази спирала ми се падна от Кутията за Красота от Сайта: http://www.lipbalm.bg, за която съм ви разказвала подробно и в детайли- ТУК!!! 


4. DIOR – Forever Foundation

Още един категоричен и безапелационен любимец за изминалия месец. Този фантастичен ФДТ на DIOR е един от най-добрите такива продукти, които съм използвала. Има точното покритие, което предпочитам- средно и залепва на лицето ми като „втора кожа“.  Много лек и приятен, той прави визията ми естествена и без маска-ефект. Има висок SPF- 25, но аз го използвам предимно вечер, защото през деня предпочитам BB Кремове. Въпреки, че е отличен и за ежедневно използване, защото има Слъцезащитен Фактор, естествен завършек и голяма издръжливост. Консистенцията му е леко рядка, което изобщо не е проблем, а аз го нанасям с любимия ми Beautyblender. Толкова е нежен и лек, че просто съм влюбена в него!!! Обичам точно такъв тип ФДТ-ни, защото никога не съм търсила пълно покритие. Освен това, след като го премахна, кожата ми е доста добър вид- няма никакво изсушаване, зачервяване или раздразнение. Разкошен!!! На снимката изглежда много светъл, но в действителност цвета му е от по-тъмните-040, за да пасва на тена на цялото ми тяло. Има удобна помпичка и тежка опаковка от матирано стъкло, които му придават особен чар, удобство и елегантност. 


5. TARTE – Brazilliance Plus + 

Кой не знае TARTE, кой не е чувал за тях… Е да, но тук няма да хваля! Толкова бях ентусиазирана за този продукт, че нямах никакво търпение да го пробвам. Това е продукт за изкуствен тен за лице, но понеже пристигна през лятото, го оставих да почака до есента, за да му дойде времето. Именно през Есенните месеци започвам да използвам продуктите за Изкуствен Тен и дойде ред и на този от TARTE. За огромно съжаление обаче, този продукт се оказа едно огромно разочарование за мен… Един от най-ужасните лосиончета за Fake Tan, които съм пробвала. Има страхотен и траен аромат, но с това се изчерпват положителните му качества. Цветът му е лилаво-кафеникав и при нанасянето върху кожата не се променя. Стои си така и някак веднага прави нещо като мръсен филм, който е видим.

 Да не говорим за усещането – кожата става лепкава на допир и е адски неприятно, при това часове наред. Не попива, не се абсорбира- ей така си стои отгоре и не прави нищо, освен да лепне и цапа. Отгоре е абсолютно невъзможно да се постави продукт (и то дори след няколко часа), защото този крем просто не попива!!! Потърпях, потърпях, но не се сдържах и го премахнах. И то каква беше изненадата ми- нямаше и дори намек за потъмняване на кожата, а само тъмни, неравномерни петна, стоящи много зле! Изобщо не знам как е възможно това да е толкова странен и толкова неефективен продукт, при това на тази толкова известна и обичана марка. Реших да пробвам пак, но резултатът беше абсолютно същия, което тотално ме отказа от използването му. Изобщо не ми хареса и със сигурност не бих го купила пак! 


6. Wet’n’Wild- Photofocus Eyeshadow Primer*

Имам тази база за сенки от няколко месеца, но като че ли бях позабравила за нейното съществуване. През изминалия месец я преоткрих и само затвърдих първоначалните си впечатления за нея. Това е едно много хубава база, която чудесно си върши работата и кара сенките да си стоят на мястото и да се преливат безпроблемно. С гъста консистенция е и на мен ми е най-удобно да я разнасям с четка, защото с пръст е по-трудно и имам чувството, че не е особено равномерно. Съхне бързо и не оставя неприятно усещане. Много я харесвам и от дрогерийния клас е една от най-добрите, които съм използвала. 


7. Гъба за Лице- Konjac 

Ето тук вече, типично за зодията ми (Везни), се чудя кое от смесените ми чувства за тази гъба надделява… Гъбата Конджак е един странен продукт, който е широко разпространен в Азия. Тя се прави от корена на растението Konjac и е напълно естествена и натурална. В зависимост от това с какво е смесен този корен при производството си, гъбата има различен цвят, за различните типове кожа. Моята е бяла- за всеки тип. Има за цел за ексфолира нежно, да отстранява мъртвия слой клетки, да изглажда кожата и да се бори с проблемите й с течение на времето. Използва се задължително влажна и добре изстискана, защото суха е твърда като камък, а след намокряне увеличава обема се. Подменя се на около 3 месеца. 

Чела съм доста положителни мнения за нея, като много дами твърдят, че има почти чудотворен ефект при белезите от акне и контрола върху омазняването и появата на пъпки. Аз нямам проблеми с акне, но към омазняването не бих казала, че има отношение и контрол. Да, ексфолира кожата, но като че ли с това се изчерпва полезното й действие за мен. Определено не е Must have и едва ли бих купила пак, защото не мисля, че е нещо толкова необходимо и чудодейно. Освен това е много важно как се съхранява, за да не се завъдят микроби и бактерии в нея – трябва винаги да е окачена някъде и да се проверява свободно… Продава се на много места, моята е от Lilly Drogerie и беше около 15-16 лв. Честно казано, мога и без нея. Пропуснала съм да я снимам в общата снимка за публикацията, но това то установих доста късно. Все пак слагам няколко снимки на самата гъба, но за съжаление отдавна съм изхвърлила опаковката й.


8. Изкуствени Мигли REVLON*

Тук ще ми покажа няколко чифта изкуствени мигли, които си избрах от Сайта http://www.parfimo.bg. Реших да пробвам тези на Revlon, защото не съм виждала да се продават по магазините, а първите, които си поръчах от марката преди месец-два много ми харесаха. Избрах си общо 5 чифта, като 4 от тях за ежедневна визия, а последните са за драматична. Ежедневните са от Серията Lite As Air и са много, много леки и почти не се усещат, когато се поставят. Те са за многократна употреба и при правилното им използване и съхранение, могат да се използват няколко пъти. Ето и тези за ежедневна и естествена визия:

– D05 :

– D20 :

– V21 :

–  D101 :

Всички 4 модела са прекрасни и много подходящи за всеки ден, защото са леки и почти незабележими, но подчертаващи погледа. 

Не мога да кажа същото обаче за последния чифт- този за драматичен вид. ТУК!!!  

Да, аз си ги избрах, като осъзнавах, че ще са по-hard, но това което видях направо ме шокира:)))) Много, ама много гъсти мигли, които дори за вечер са адски видими и прекалени за мен. Изглеждам не просто нелепо, а направо потресаващо с тях! Идеята им е за два слоя мигли, един върху друг, за по-изразен поглед. Освен това не бих казала, че като качество са толкова добри като останалите 4 чифта от Серията Lite As Air. На тези още в кутийката им бяха изпопадали косъмчета, а като ги отворих и отлепих – продължиха да падат. Като заключение за петте чифта мигли – първите 4 са „HOT“, а последните – “ NOT“!

На сайта на Parfimo има доста голям избор от мигли на марката Revlon, които са на доста ниски цени, а с много добро качество. Освен това има и много четки за грим на марката, както и на доста други, изобилие от бяла и декоративна козметика, както и на оригинални дамски парфюми. 

9. ESTEE LAUDER – Pure Color Envy Lipstick – 340 Envious 

Дойде есента и аз отново посегнах към едно от любимите ми червила. Имам го от миналата година и със сигурност е от фаворитите ми през по-студените месеци. Това е разкошно червило – като започнем от формулата и завършим с опаковката. По принцип много мразя да описвам опаковки, но тази е страшно стилна, красива и луксозна. 

Самото червило е кремообразно, меко и се разнася на устните по един прекрасен и лек начин. Толкова гладко стои, с полу-матов завършек и плътен цвят. Доста дълготрайно и комфортно на устните. Едно от любимите ми есенни червила. 

🔔Последвайте ме в Социалните мрежи и You tube:

✔FACEBOOK : Galia Simeonova BLOG 

✔INSTAGRAM: galia.simeonova.blog 

✔E-mail: galia.sim@gmail.com 

✔YOU TUBE: https://www.youtube.com/channel/UC6mNv87YeeGK6OCl7IuaxVg

* Продуктите, отбелязани със звездичка, са ми предоставени за проба от PR, но това по никакъв начин не влияе на моето обективно мнение. Никога не бих препоръчала нещо, което аз самата не бих купила и използвала.

Публикувано от Galia Simeonova

Добре дошли в моя обновен блог! 4 години след създаването му, е съвсем логично да има някои промени тук. Признавам, пренебрегвах писането, въпреки че започнах именно от тук и това е едно от най-любимите ми хобита. Не бих нарекла това работа, защото това би означавало за мен рутина, задължение, график. Иска ми се винаги да правя това с любов, желание, а вашият интерес да продължава да бъде винаги така силен! Благодаря на всички вас, които 4 години се вълнувате моите постове, мнения и следвате препоръките ми! Доверието се гради с време, а аз съм изключително щастлива, че съм успяла да го спечеля! Обещала съм и на вас, и на себе си, още много полезни ревюта, много информация и разбира се - разнообразние от продукти. Козметиката е моята страст и се радвам, че споделяме едни и същи интереси. Не забравяйте, че вашата обратна връзка, градивна критика и мнение, са важни за мен! Целувки! Галя

Вашият коментар